Sicilië in November - Reisverslagen van Anna - WaarBenJij.nu Sicilië in November - Reisverslagen van Anna - WaarBenJij.nu
Sicilië in November

Een week weg willen. Naar lekker weer en kwam uit op Sicilië.
Wat ik toen niet wist doet mij nu verkneukelen.

Recente Reisverslagen:

03 November 2017

Het all inclusive principe en excursie

02 November 2017

Ouderenreis
Anna

Hoi allemaal, Reizen, dat doe ik graag en zodra het even een weekje kan ben ik weg. Al is dat dan meestal 8 of 9 dagen. Op Facebook zette ik altijd mijn [Liefdagboek] verhaaltjes met foto's. Geen Facebook meer dus waar ga ik dan mijn belevenissen bijhouden? Hier dus. Hier is momenteel op een balkon met zeezicht op Sicilië.

Actief sinds 03 Nov. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3000

Voorgaande reizen:

02 November 2017 - 10 November 2017

Sicilië in November

Landen bezocht: